Duyurular


YENİ KAYIT OLAN ÖĞRENCİLER İÇİN YURT BAŞVURUSU

 

Yeni kayıt olacak olan öğrencilerin oda numaraları Yurt Yönetimi tarafından belirlenecektir. Kayıt işlemlerini tamamlayan öğrenciler kayıt işlemlerini tamamladıklarında Yurtlara yerleşebileceklerdir. Öğrencilerin odalara yerleşimi esnasında yurt personelimiz yardımcı olacaktır.

 

İletişim Bilgileri:

Ufuk Üniversitesi
Dr. Muhittin Ülker Yükseköğrenim Kız Öğrenci Yurdu


Telefon : (0312) 586 70 90 - 71 89
Adres   : Kızılcaşar Mahallesi İncek Şehit Savcı Mehmet Selim Kiraz Bulvarı
129/3 06836 GÖLBAŞI/ANKARA 
e-posta: ogrenciyurdu@ufuk.edu.tr

 

Ufuk Üniversitesi
Dr. Muhittin Ülker Yükseköğrenim Erkek Öğrenci Yurdu


Telefon: 0312 586 71 98 - 72 00
Adres  :  Kızılcaşar Mahallesi İncek Şehit Savcı Mehmet Selim Kiraz Bulvarı
 129/3A 06836 GÖLBAŞI/ANKARA 
e-posta: erkekogrenciyurdu@ufuk.edu.tr

 

KAYIT YENİLEYECEK OLAN ÖĞRENCİLERİMİZİN DİKKATİNE

2020-2021 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI KIZ VE ERKEK ÖĞRENCİ

YURT BAŞVURULARI

2020-2021 eğitim-öğretim yılı için kayıt yenileyecek olan öğrencilerimizin 15 Haziran- 03 Temmuz 2020 tarihleri arasında 2020-2021 eğitim-öğretim yılı yurt ücretlerinin ilk taksitini yatırmaları gerekmektedir. 03 Temmuz 2020 tarihinde mesai saatleri içerisinde yurt ücretlerini yatırmamış olan öğrencilerimizin kontenjanları yeni kayıt kontenjanlarına aktarılacaktır. Kayıt yenilemeye hak kazanmamış öğrencilerimiz yurt müdürlüğünün onayı olmadan ücret yatıracak olurlarsa ücretleri iade edilecektir. Dekontların not kısmına adınızı ve soyadınızı, T.C. kimlik numaranızı ve “2020 güz dönemi yurt ücreti” ibaresini yazdırmayı unutmayınız.

İnternet bankacılığı aracılığı ile işlem yapan öğrencilerimiz oluşturacakları e-dekontun kopyasını e-postayla iletmeleri yeterlidir. Bankada işlem yapan öğrencilerimizin dekontlarını yurt ofisine teslim etmeleri gerekmektedir.

E-dekontun gönderileceği mail adresleri :
Kız Öğrenci Yurdu için    ; ogrenciyurdu@ufuk.edu.tr
Erkek Öğrenci Yurdu için; erkekogrenciyurdu@ufuk.edu.tr

 

Dr. Muhittin Ülker Yükseköğrenim Kız ve Erkek Öğrenci Yurtları için :

Halk Bankası Çukurambar Şubesi 
Şube Kodu: 1310
Alıcı Adı: Ufuk Üniversitesi
IBAN: TR59 0001 2001 3100 0016 1000 16
IBAN AÇIKLAMA:  Öğrencinin Adı Soyadı, T.C. Kimlik Numarası ve Oda Tipi (Çift Kişilik Oda- Tek Kişilik Oda) 2020-2021 Güz Yarıyılı Yurt Ücreti

 

 

ODA TİPLERİ

TOPLAM

  1. TAKSİT

2. TAKSİT

DEPOZİTO

Tek Kişilik Oda

20.415 TL

10.207,5 TL

10.207,5 TL

2.041,5 TL

Çift Kişilik Oda

15.425 TL

7.712,5 TL

7.712,5 TL

1.542,5 TL

Üç Kişilik  Oda

13.752 TL

6.876 TL

6.876 TL

1.375,2 TL

 

Depozito; Barınma hizmeti ücretinin bir aylık kısmına tekabül etmektedir.

*Kahvaltı ücrete dahildir.

 

ÖĞRENCİLERİMİZİN DİKKATİNE

       Koronavirüs (Covid-19) salgını nedeni ile 2019-2020 akademik yılı bahar döneminde 16 Mart 2020 tarihinden itibaren eğitime ara verilmesi nedeni ile; Kız ve Erkek öğrenci yurtlarımızda öğrencilerimizin eşyaları kendi odalarında tarafımızdan muhafaza edilmektedir. Öğrencilerimiz haftaiçi mesai saatleri içerisinde eşyalarını yurtlarımızdan alabileceklerdir.
       Koronavirüs (Covid-19) tedbirleri kapsamında yurt binalarımız günlük olarak temizlenmekte ve dezenfekte edilmektedir. Galeri için tıklayınız.

 

ÖNEMLİ DUYURU

20.06.04.04/6-Covıd-19 salgını nedeni Yükseköğretim Kurulu Başkanlığının  13.03.2020 tarih ve E.21113, 19.03.2020 tarih ve E.22490, 27.03.2020 tarih ve E.24183 sayılı yazıları Üniversitemiz Senatosunun 220/03 sayılı kararı ile gereğince; Üniversitemizde 16.03.2020 tarihinden itibaren 3 hafta süre ile eğitim-öğretime ara verilmiş,  2019-2020 eğitim-öğretim yılı bahar dönemi ile sınırlı kalmak üzere  06.04.2020 tarihinden itibaren uzaktan öğretim  yapılmasına ve uzaktan öğretim yöntemiyle verilemeyen bahar dönemine ait derslerin telafisinin yaz öğretiminde uygulanması Üniversitemiz Senatosunda kararlaştırılmıştır. 

Öğrencilerimizin barınma ücretleri  Özel Öğrenci Barınma Hizmetleri Yönetmeliği ve Yönergesi doğrultusunda Mütevelli Heyet Kararları ile “Mevzuat gereği; Kuruma kayıt yaptıran öğrencilerden 15 Eylül tarihine kadar kurumdan ayrılanlardan hizmet sunum taahhütnamesinde belirlenen yıllık barınma hizmeti ücretinin %10’u, 15 Eylül ve sonrasında ayrılanlardan ise barınma hizmeti aldığı aylar ve içinde bulunulan ayın ücretinin tamamı ve kalan aylara ait barınma hizmeti ücretinin %30’u alınır. Bu öğrencilere depozitoları ile peşin ödeme yapılan hallerde bu fıkraya göre hesaplanacak ücret mahsup edilerek geriye kalan tutar bir ay içinde iade edilir ve hizmet sunum taahhütnamesi feshedilir. Aylık barınma hizmeti ücreti, hizmet sunum taahhütnamesinde belirlenen yıllık barınma hizmeti ücretinin hizmet sunulmak üzere belirlenen ay sayısına bölünmesi ile tespit edilir. Üniversitemizin yükseköğretim programlarından  mezun olan, kayıt donduran, diğer yükseköğretim kurumlarına yatay geçiş yapan, kayıt sildiren, Erasmus ile yurt dışına giden öğrencilerin süresinden önce yurttan ayrılmaları durumunda barınma hizmeti aldığı aylar ve içinde bulunulan ayın ücretinin tamamı tahsil edilir, kalan aylara ait barınma hizmet ücretleri ilgililere iade edilmektedir.” şeklinde  belirlenmişti.

Mevzuata göre normal koşullarda Barınma hizmeti aldığı aylar ve içinde bulunulan ayın ücretinin tamamı ve kalan aylara ait barınma hizmeti ücretinin %30’u   mahsup edilerek geriye kalan tutar iade edilmektedir. 

Bu olağanüstü durumda; Üniversitemiz Öğrenci Yurtlarında kayıtlı  öğrencilerinden;

  • Yurttan ilişiğini kesmek isteyenlerin; Milli Eğitim Bakanlığı Özel Öğretim Kurumları Genel Müdürlüğünün 31.03.2020 tarih ve E.6046673 sayılı görüş  yazısı doğrultusunda;  barınma hizmeti aldığı aylar ve içinde bulunulan ayın ücretinin tamamı ve kalan aylara ait (Nisan, Mayıs, Haziran 2020 ) barınma hizmeti ücretinin %30’u   mahsup edilerek geriye kalan tutar iade edilmesine,
  • Yurttan ilişiğini kesmeyenlerin;  2019-2020 eğitim öğretim yılı bahar yarıyılında yüz yüze eğitim yapılmayacak olup, bahar yarıyılına ait uzaktan öğretim yöntemi ile verilemeyen dersler ve uygulamalı derslerin telafisi yaz aylarında yoğunlaştırılmış akademik takvim yapılarak Covid-19 salgını sonrasında uygulanabilecek olup,  Bu durumda yaz  aylarında ücretsiz yararlanmaları ve 1 aylık barınma hizmeti ücretinin tamamının iadesi,   

hususları görüşülmüş olup, oybirliği ile karar verilmiştir.  

 

2019-2020 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI
YURT ÜCRETLERİNİN ÖDENMESİ

 

2019-2020 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar dönemi yurt ücretleri 03-07 Şubat 2020 tarihleri arasında yatırılacak olup, öğrencilerin ücretlerini yatırdıklarına dair dekontu kız öğrenci yurdu için, ogrenciyurdu@ufuk.edu.tr adresine, erkek öğrenci yurdu için, erkekogrenciyurdu@ufuk.edu.tr adresine göndermeleri gerekmektedir. Ücretlerini yatırmamış olan öğrencilerimiz barınma hizmetinden yararlanamayacaktır. 

Dr. Muhittin Ülker Yükseköğrenim Kız ve Erkek Öğrenci Yurtları için :

Halk Bankası Çukurambar Şubesi 
Şube Kodu: 1310
Alıcı Adı: Ufuk Üniversitesi
IBAN: TR59 0001 2001 3100 0016 1000 16
IBAN AÇIKLAMA:  Öğrencinin Adı Soyadı, T.C. Kimlik Numarası ve Oda Tipi (Çift Kişilik Oda- Tek Kişilik Oda) 2019-2020 Bahar Yarıyılı Yurt Ücreti

 

***Kurban ve Ramazan Bayramlarında yemek hizmeti verilmemektedir.

 

ÜNİVERSİTEMİZ KIZ ÖĞRENCİ YURDU

2019-2020 EĞİTİM-ÖĞRETİM DÖNEMİ ÖĞRENCİ BARINMA HİZMETİ ÜCRETLERİ

 

 

TOPLAM

  1. TAKSİT

2. TAKSİT

DEPOZİTO

TEK KİŞİLİK ODA ÜCRETİ

17.815 TL

8.907,5 TL

8.907,5 TL

1.781 TL

ÇİFT KİŞİLİK ODA ÜCRETİ

13.460 TL

6.730 TL

6.730 TL

1.346 TL

ÜÇ KİŞİLİK ODA ÜCRETİ

12.000 TL

6.000 TL

6.000 TL

1.200 TL

Depozito; Barınma hizmeti ücretinin bir aylık kısmına tekabül etmektedir.