DERS KAYIT İŞLEMLERİ:
1- Devam eden eski kayıtlı öğrencilerimiz 28 Ocak-02Şubat 2025 tarihleri arasında (OBS) Öğrenci Bilgi Sistemi’ne giriş yaparak Ders Kaydı sekmesinden sadece bulunduğu yarıyıla ait dersleri seçilecektir. Ders seçimi yapılmadan önce haftalık sayfasından haftalık ders programına bakılması önemlidir.. İlgili dönemde ders gözükmemesi durumunda Müfredat/Bölüm Dışı Dersler sekmesinden de ders seçimi yapılabilir.
2- 2024-2025 eğitim Öğretim Yılı itibariyle Öğrencilerin sistem üzerinden ödeme tutarlarını görebilmeleri için öncelikli olarak ders kayıt işlemi yapıp kesinleştirmeleri gerekmektedir. Kesinleştirme yapmayan öğrencilerin borcu öğrenci bilgi sistemine (ÖBS) yansımayacaktır.
3- Öğrenci ders seçimini yaptıktan sonra öğrenci bilgi sisteminde ödemesi gereken tutar gözükecektir.
4- 2024-2025 Bahar yarıyılı için 2., 3., 4., 5., ve 6.Yarıyılda olan lisansüstü öğrencilerimizin ödemeleri akademik takvimde ilan edilen tarihler arasında https://odeme.ufuk.edu.tr/ web sayfasından, Halk Bankası İnternet Şubesinden (öğrenim ücreti>Ufuk Üniversitesi>TCN/Öğrenci no) veya Halk Bankası Çukurambar şubesinden ilgili hesabına ödemesi gerekmektedir.
5- Ödeme onayladıktan sonra öğrenci bilgi sistemi otomatik olarak derslere onay verecektir.
6- Ders seçimi yaptığı halde belirtilen tarihler arasında ödemesi gözükmeyen öğrencinin ders kaydı silinecektir.
7- Tezli programlarda 3.yarıyılda Seminer ve Tez Dersi seçilecektir.*
*Tez bedeli iki taksitte ödenir, ilk ödeme 03-28 Şubat 2025 ikinci taksit 01-31 Mart 2025 tarihinde ödenir.
08- Kayıtlı olan tüm öğrencilerin her dönem başında ders kaydını yapmaları zorunludur.
09- Sadece tez çalışmasını alacak olan tezli öğrenciler sistemden Tez’i seçeceklerdir.
10- 3.yarıyıl öğrencileri ders kaydı yaparken programda ki “Tezli” ve “Tezsiz” ayrımına dikkat ediniz.
11- Akademik Takvimde belirtilen tarihlerde kayıt yenilemeyen veya kayıt yaptırmayan öğrenciler Pasif duruma düşer, öğrenci belgesi, staj yazısı, askerlik belgesi gibi belgeler verilmez, askerlik sevk tehiri yapılmış olanların sevk tehirleri iptal edilir ve öğrencilik haklarından yararlanamazlar.
12- 5. ve 6.Yarıyılda tez dersini seçen öğrencilerin dilekçe ve formlarda yer alan "Tez Dilekçe ve Formlar" sayfasında yer alan Tez süresi uzatma dilekçesi ve Tez uzatma bedelinin ödendiğine dair dekontu enstitüye teslim etmeleri gerekmektedir.